Články - 100% vstřebatelné minerály - PicoMineral.cz

ReMineralizujte se!

Opalujte se s rozumem

Opalujte se s rozumem

Svátky (v USA) jsou na obzoru a lidé začínají plánovat zábavu na slunci. To je důvod, proč Národní rada pro prevenci rakoviny kůže prohlašuje pátek před Pamětním dnem jako: "Nespálený pátek." Nicméně, místo opakování jejich hrozných varování o trávení času na slunci, myslím, že je velmi důležité užívat si slunce v přiměřené míře, protože naše tělo miluje vitamín D získaný opalováním.

Proč je vitamín D důležitý?

Píšu o významu vitamínu D téměř 40 let. Zde je shrnutí některých mých myšlenek.

Vitamin D není ve skutečnosti vitamin. Je to vlastně steroidní hormon, který ho činí mnohem silnějším než vitamin. Jeho aktivní forma, kalcitriol, je vlastně steroidní hormon, který je klíčem k uvolnění vazebných míst na lidském genomu.

Zde je nejúžasnější část. „Lidský genom obsahuje více než 2700 vazebných míst pro kalcitriol; tato vazebná místa jsou v blízkosti genů, které se podílejí prakticky na všech známých závažných onemocněních lidí. “Proto má vitamín D v našich životech obrovský význam. Je však stejně důležité vědět, zda opravdu potřebujete vitamín D nebo ne, a pokud ano, jaký typ je bezpečný.

Vitamin D je nejlepší ze slunce

Nejdůležitější skutečností, kterou někdo potřebuje vědět o vitaminu D, je to, jak moc příroda ho dává, pokud se chováme přirozeně a jdeme do slunce. Lidé dělají přinejmenším 10,000 jednotek vitamínu D během 30 minut od plné tělesné expozice slunci. To je nazýváno minimální erythemální dávka. Produkce vitamínu D v kůži nastane během několika minut a je maximalizována dříve, než se pleť zbarví do růžova.

Sdílím také, že:

Dr. Zoltan Rona, autor knihy Mýty o toxicitě vitamínu D s Dr. Cannellem říkají, že „tato vysoká míra přirozené produkce vitamínu D3 v kůži je nejdůležitější skutečností, kterou by měl každý člověk vědět o vitamínu D.“

Mějte dobrý vztah se sluncem

Mnoho lidí už nemá dobrý vztah se sluncem. Jsou to lidé, kteří se nikdy nedostanou ze své kanceláře nebo domovů na čerstvý vzduch a sluneční světlo až po ty, kteří se domnívají, že musí být zahaleni od hlavy až k patě a natřít se silným opalovacím krémem a nosit sluneční brýle a pak jsou teprve venku v bezpečí. Vzhledem k tomu, že tito lidé nedostanou vitamín D ze slunečního svitu, není divu, že existuje celosvětová epidemie lidí, kteří mají nedostatek vitamínu D, včetně 17 různých druhů rakoviny.

Moje osobní tipy

Každý den chodím a plavu při slunečním světle - žiji na Hawaji. Tady jsou typy, jak o sebe pečuji když jsem venku:

Nikdy jsem si nedala na kůži nic, co bych nejedla. Takže nepoužívám opalovací krémy. Když cítím, že moje kůže potřebuje extra ochranu, řekněme, když jsem na lodi, používám na obličej, uši a krku oxid zinečnatý.

Když chodím nebo plavu, nosím baseballovou čepici a sluneční košili s dlouhými rukávy.

Poté, co příjdu z venku, nesprchuji se ihned- to může narušit tvorbu vitamínu D.

Začněte s opalováním. V pozdním jaře, v létě a na začátku podzimu vystavte co nejvíce pokožky po dobu 20–30 minut (nespalte se). (Osoby s tmavou pletí budou potřebovat delší expozici.) Pak zakryjte, jak bylo popsáno dříve. Navíc snižte příjem vápníku a zvýšte příjem hořčíku (ReMag). To znovu vyváží vztah mezi vitamínem D, vápníkem a hořčíkem.
Dr. Carolyn Deanová



Zdroj: https://blog.rnareset.com/enjoy-the-sun-in-moderation/


Zpět na seznam
Upozornění !
Tyto stránky jsou pouze informativní a nelze je použít jako náhradu za rady lékařů.
Kategorie

Značky
Odmítnutí odpovědnosti !
Neošetřujeme, nediagnostikujeme, neléčíme ani se nepokoušíme předcházet nemocem a žádné rady ani tvrzení zákazníků, kteří nám zanechali hodnocení v žádném případě nenaznačuje žádný zdravotní výsledek díky používání našich produktů. Výsledky se budou lišit. Žádná prohlášení obsažená na těchto stránkách nenahrazují lékařské rady, prevenci a léčbu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.